15 червня, 2010

Сім стадій людського розвитку.

І стадія: немовля.
Вік: від народження до шести місяців.
Думки та емоції: відчуття зв'язку з космосом; відсутність абстракційного мислення; діяльність керується примітивними емоціями. Плач. крик, сміх, бурмотання.

ІІ стадія: маля, що робить свої перші кроки.
Вік: від шести місяців до чотирьої років.
Думки та емоції: здатні  розпізнавати елементарні протиставлення ( такі, як "так" "ні", "добре" й погане","чорне" та "біле"). Абстрактне мислення не розвинуте. Наприклад. поняття смерті не прив'язане до реальності. Емоції сильні, яскраво виражені.



ІІІ стадія: підліток.
Вік: приблизно від пяти до 12 років.
Думки та емоції: у ці роки дитина набуває здатності міркувати абстрактними категоріями. Наприклад, у дев'ять років вона починає розуміти скінченність життя, що надходить зі смертю. Водночас із абстрактним мисленням настає здатність міркувати самостійно, незалежно від батьків або інших авторитетів.
Дитина виявляє усе більше хитрощів і винахідливості у відбитті їхніх намагань взяти під контроль її власний світ. Прагнучи вивільнитися з-під безмежної влади емоцій, що панують над її вчинками, у більш старшому віці дитина асоціює свої думки з почуттями і стає здатною розуміти такі речі, як,наприклад, затримка винагороди: "Якщо я зекономлю даровані гроші, куплю велосипед".

ІУ стадія: юнак.
Вік: від 13 до 19 років (можуть бути і 35-річні; період юнацького становлення часто-густо має затяжний характер).
Думки та емоції: молоді люди цього віку мають здатність до складного і розвинутого абстрактного мислення. Вони досягають повного у функціональному відношенні розвитку розумових здібностей та набувають філософський погляд на речі. Їхні думки спрямовано на пізнавання усього нового й зазнають глибокої дії з боку емоцій, викликаних дозріваючими статевими гормонами. Ці думки, що ґрунтуються на почуттях, за своєю природою часто-густо у високому ступені є ідеалістичними. Час від часу інтенсивність емоцій, що випліскується, бере верх над розумом, й молоді люди у своїх вчинках, на жаль, миттєво регресують до рівня раннього дитинства. Це робить поведінку молодої людини нестабільною та складною для розуміння оточуючими.
Думки молодих людей у цьому віці найчастіше спрямовано на спробу розібратися в емоціях оточуючих і своїх власних. У складних ситуаціях вони тепер частіше звертаються за порадою не до батьків, а до інших людей дорослішого віку.

У стадія: доросла людина.
Вік: від 20 до 75 (часто від 35 до 75, оскільки період юнацького становлення нерідко триває до 35 років).
Дослідження людського розвитку свідчать, що 35-річний вік є поворотним у житті людини.
Саме у цей час вона полишає спроби догоджати своїм батькам і переносить усю свою увагу на досягнення власних цілей. Така зміна часто супроводжується різкою зміною кар'єри, розлученням, повторним вступом у шлюб або зміною місця проживання.
Багато людей старшого віку вважають, що саме з цього моменту вони дійсно розпочали жити.
Думки та емоції: дорослі люди досягли високих результатів у зрівноваженні своїх емоцій з думками і діями. Усі ці складові працюють у них разом, і такий підхід до справи зазвичай є найдієвішим в будь-якій ситуації. Поведінка людей дорослих, на відміну від юнаків, характеризується стабільністю, Вони у більшому ступені розкріпачені й не прагнуть ідентифікувати себе із турботами оточуючих та світовими проблемами. Замість виявлення співчуття, вони здійснюють конкретні дії, які здатні розв'язати проблему, що виникає. Вони люблять посперечатися на філософські теми, проте вважають за краще розвивати свій власний погляд на речі й розуміння світу. Їхній підхід до справи відзначається конкретністю, виявленням суті проблеми й водночас дипломатичністю.
Вони можуть бути розвинутими в інтелектуальному плані, проте зазвичай висловлюються простою мовою, легкодоступною для розуміння.
В сфері емоцій у них, певна річ, можуть виникати проблеми, проте вони не бояться звертатися по допомогу, коли відчувають що це їх необхідно.
Вони відмінно розуміють, що людина - це острів, загублений в океані, і що в основі життя, яке вдало складається, лежить співробітництво з оточуючими їх людьми.

УІ стадія: поважний старець.
Вік: не має певних меж. Деякі люди ніколи не досягають рівня розвитку старця, а інші, навпаки, піднімаються  до нього у дуже ранньому віці. такі люди надто зайняті тим, щоб зробити внесок у розвиток людства.
Думки та емоції: старцям доступні усі рівні ментального функціонування. Вони підтримують суворий баланс між своїми почуттями, розумом та діями. Вони мають загадкове шосте почуття, яке дає змогу спізнавати речі, що не піддаються поясненню. Вони передчувають майбутнє і виявляють розвинуту інтуїцію. Вони все знають про людей, навіть про тих, з якими їм не доводилося зустрічатися.  Вони мають справжню мудрість і зацікавлені лише у правді.

УІІ стадія: вчитель.
Вік: абсолютно необмежений. Ці люди здаються такими, що мають більш поважний вік.
Вчитель прагне до того, щоб кожен згадав про свою справжню суть - про те, що він втілює у собі все людство.
Вчитель не має особистих справ.
Думки та емоції: майстри мають абсолютну телепатію. Вони знають майбутнє. Вони здатні читати думки і випромінюють всесвітню любов.
Присутність вчителів подано одиничними прикладами, відзначеними в історії різних частин світу.

За матеріалами журналу "Легка промисловість"


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...