25 грудня, 2010

Бог Предвічний

Цю і інші колядки, які опубліковані в цьому блозі, співали мені мої покійні бабуся і мама, які походять родом з тих земель, які, на жаль, зараз не належать Україні. Операція "Вісла" 1945-47 роки...не буду писати, про цю страшу трагедію, я не історик...

В колядках збережено автентичну мову.  Дякую Богу, що дав мені розуму занотувати малесенький шматочок моєї історії...


Бог Предвічний народився,
Прийшов днесь із небес,
Щоб спасти люд свій весь
І утішив вся (2).

В Вифлеємі народився:
Месія, Христос наш
І пан наш для всіх нас,
Нам народився (2).


Ознаймив се Ангел Божий
Наперед пастирям,
А потім звіздарям
І земним звірям (2).

Діва Сина як зродила
Звізда ста, де Христа
Невіста Пречиста
Сина зродила (2).

Тріє царі несуть дари
До Вифлеєм міста.
Де Діва Пречиста
Сина повила (2).

Звізда їм ся об'явила
В дорозі о Бозі,
При волі, при ослі
Їм ознаймила (2).

Тріє царі, де ідете?
Ми ідем в Вифлеєм,
З желанєм, спокоєм
І повернемся (2).

Іншим путем повернули,
Погану, бехстидну,
Безбожну Іроду
Не повідали (2).

Йосифові Ангел мовить:
З Дитятком і з матков,
З бидлятком, ослятком
Най ся хоронить (2).

"Слава Богу!" заспіваймо,
Честь Сину Божому
І Пану нашому
Поклін віддаймо (2).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...