17 вересня, 2017

Краків-Прага-Дрезден. Частина 1. Краків.

Одним з найкращих способів відпочинку, які придумали люди, на мій погляд - це подорожі.
От наприкінці своєї відпустки зробила собі подарунок у вигляді подорожі.
Це був тур вихідного дня, тобто подорож розпочиналася у п’ятницю, а закінчувалася в понеділок зранку.
Виїхали зі Львова о 12 годині дня. Кордон перетнули швидко, витративши на всі формальності трошки більше двох годин. Це нам так пощастило! бо останнім часом перетин кордону це багатогодинна епопея.

Першим містом подорожі був Краків.
У Польщі є декілька столиць: Варшава - адміністративна, Закопане - зимова,  душа цієї країни - у Кракові.
Поки чекали екскурсовода була можливість  зробити кілька фото з видом на Віслу і вдалині будівля з червоним дахом палац Вавель :


Потім розпочалася екскурсія.
Характер архітектури цієї вулиці мені нагадав Львів :

Першим пунктом було відвідання замку Вавель.
На фото вверху будівля з червоним дахом  це і є Вавель.








Поки тривала екскурсія у Вавелі, почало смеркати




Вийшли ми з Вавеля вже у майже темряві.
Дальше кілька фотографій вечірнього Кракова:


Екскурсія вже майже закінчилася туристи з нашого автобусу розійшлися по своїх зацікавленнях. Я подорожувала без компанії, то залишилася на площі не відходячи надто далеко від місця збору. Навколо дуже багато вщерть заповнених вуличних кафе, море туристів, шумливе різноголосся і різномов’я....  це було настільки чарівливо і захоплююче, хотілося гуляти і гуляти ..... шкода, що через кілька хвилин ми сядемо в автобус і поїдемо до наступного пункту нашого туру. Але, я сюди ще повернуся, щоб неспішно прогулятися вуличками цього затишного і, чомусь, такого близького за атмосферою міста. До нової зустрічі Краків !

Перше власноруч зняте відео :) не дуже якісне, проте з дуже позитивними емоціями !

Наступним містом нашої подорожі була Прага ...

Частина 2. Прага.

Частина 3. Дрезден.

6 коментарів:

  1. Таня,

    Я в Кракове была один раз, до замужества.
    И у меня остались очень хорошие воспоминания об этом городе!

    Жду продолжение твоего рассказа :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, к сожалению мы были всего несколько часов. Успели посмотреть только центральную часть города. У меня было такое ощущение, что я дома. Архитектура очень похожая на Львов. Продолжение будет !

      Видалити
  2. В мене піднімається настрій коли люди пишуть де бувають, що бачать! В Польщі бувала лише в 90-х...життя не тече, воно стрибає галопом як коняка, не встигаю озирнутися.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене аналогічно ! Люблю читати про подорожі і потім мрію там побувати. А життя воно таке : галопом і підстрибом :)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...