20 березня, 2012

Запечена картопля (gratin dauphinois)



Для 6-ти осіб. Підготовка 30 хв. Готування: 1 година

Інгредієнти:
1,5 кг картоплі сорту bintje (використовувала синьоочку)
3 зубчики часнику
1 літр молока
150 мл сметани
масло вершкове
сіль, перць
сир Гриєр за бажанням (я посипала сметанковим).

Приготування:
  • почистити і посушити картоплю, нарізати кружальцями. Дрібно посікти часник.
  • змастити форму для випічки вершковим маслом, розкласти на дно кружальця картоплі (я,  чомусь поставила кружальця на ребро і вони у мене вийшли в один шар) посолити, поперчити, посипати часником і кількома кофейними ложечками сметани. Повторити декілька разів, поки не викладете всю картоплю. Залити молоком.
  • покласти картоплю в розігріту  до 180 градусів духовку на 1 годину. Час від часу заглядати у духовку, щоб не підгоріло, при необхідності доливати молоко. Страва повинна бути добре запеченою.
  • В кінці готування можна додати тертий сир.

Що стосується картоплі, то про сорт bintje  можна прочитати у Вікіпедії, а також тут і тут.  З наших сортів мені найбільш ближчою по зовнішньому вигляду і крохмалистості видалася наша синьоочка.

Bonne appetit!

2 коментарі:

  1. Таню, це, напевно, смакота, раз запечено на французький манер! У мене два питання: з чим цю страву подають французи і чи можна в неї додавати інші овочі?
    Дивлюсь, у тебе книга з рецептами французьких страв та ще й французькою мовою! Заздрю! :)) Там, певно, повно кулінарних скарбів:))
    Дякую, що поділилася рецептом.

    ВідповістиВидалити
  2. Так, Таню, досить смачно. З чим подають цю страву у Франції не знаю, поруч з рецептом нічого не написано. Ми її їли з відбивною і салатом. ;-)
    Книга справді ориґінальна, привезена з Франції. В рамках освоєння французької мови я час від часу перекладаю рецепти, і якщо усе зрозуміло, то пробую готувати. Там ще досить великий вступ, який я переклала лишень частково. Наскільки я зрозуміла, це повсякденні рецепти середньо-статистичних французів.
    Гратен готують не тільки з картоплі. Продовження буде, у книжці 600 рецептів, 661 сторінка без змісту і алфавітного показчика. :-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...