21 лютого, 2014

...



Мамо, не плач. Я повернусь весною.
У шибку пташинкою вдарюсь твою.
Прийду на світанні в садок із росою,
А, може, дощем на поріг упаду.

Голубко, не плач.
Так судилося, ненько,
Вже слово, матусю, не буде моїм.
Прийду і попрошуся в сон твій тихенько
Розкажу, як мається в домі новім.

Мені колискову ангел співає
I рана смертельна уже не болить.
Ти знаєш, матусю, й тут сумно буває
Душа за тобою, рідненька, щемить.

Мамочко, вибач за чорну хустину
За те, що віднині будеш сама.
Тебе я люблю. I люблю Україну
Вона, як і ти, була в мене одна.
автор: Оксана Максимишин-Корабель

Мої найщиріші співчуття рідним і близьким загиблим на Майдані....


9 коментарів:

  1. цей вірш має душу загиблих дітей...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щойно знову прочитала оновлений список загиблих... знову плачу...

      Видалити
  2. Танюша,

    Прости, пропустила твою публикацию...
    Мужества вам! Пусть побыстрее всё наладится!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Таня !
      на сегодняшний день 83 погибших.... 17 из них со львовской области...

      Видалити
  3. Небесна Сотня! Ми будемо завжди їх пам'ятатиме!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...