22 лютого, 2012

Естафета "Чудо-блог"


Мій блог був удостоєний нагороди "Чудо-блог"  Ця нагорода-естафета передається від блогера до блогера.


Дуже вдячна вчителю української мови і літератури школи №99 м.Львова за нагороду!


Щиро дякую Вам, Ліліє Степанівно! Я є постійним читачем блогу "Еверест філології", завжди знаходжу у ньому цікаву інформацію для себе і своїх студентів.

За правилами нагородження потрібно:

  • Подякувати тому, хто нагородив, на словах, і розмістити активне посилання на його блог;
  • Розмістити у своєму блозі зображення ногороди;
  • Нагородити інші блоги (у кількості 7), які вважаєте гідними;
  • Сповістити номінантів про нагороду в коментарях;
  • Написати 7 повідомлень про себе.

Ось 7 блогів яким я з задоволенням і повагою передаю естафету:



А тепер 7 пунктів про себе:
  1. Молодшою школяркою мріяла бути вчителькою, у старших класах - модельєром;
  2. В теперішній час навчаю студентів коледжу проектувати одяг за допомогою комп'ютерних технологій;
  3.  Закохана у комп'ютер,  інтернет і у свою роботу...
  4. Постійно чогось навчаюся;
  5. Самостійно вивчаю французьку мову;
  6. Дуже люблю Францію, французьку літературу, французький кінематограф, французькі пісні, французьку кухню, французьку....
  7. Мрію побувати у Франції!
 на русском языке:

Мой блог был удостоен награды "Чудо-блог". Эта награда-эстафета передается от блогера к блогеру.


Очень благодарна учителю украинского языка и литературы школы №99  г.Львова  за награду! 


Искренне благодарю Вас,  Лилия Степановна!  Я постоянный читатель блога "Еверест філології", всегда нахожу в нем интересную информацию для себя и своих студентов!


По правилам награждения нужно:

  • Поблагодарить того, кто наградил, на словах и размещением активной ссылки на его блог;
  • Разместить на своем блоге изображение награды;
  • Наградить другие блоги ( в количестве 7), которые вы считаете достойными;
  • Известить номинантов о награде в коментариях;
  • Написать 7 вещей о себе.
Вот 7 блогов которым я с удовольствием передаю эстафету:


А теперь 7 пунктов о себе:

  1.  Младшей школьницей мечтала стать учительницей, старшеклассницей - модельером;
  2. В настоящее время учу студентов колледжа проектировать одежду при помощи компьютерных технологий;
  3. Влюблена в компьютер, интернет и в свою работу;
  4. Постоянно чему-то учусь;  
  5. Самостоятельно учу французский язык;
  6. Очень люблю Францию, французскую литературу, французский кинематограф, французские песни, французскую кухню, французскую...;
  7. Мечтаю побывать во Франции!

6 коментарів:

  1. Неожиданно и ОЧЕНЬ приятно))) Спасибо огромное!!!
    Обязательно, выполню все условия награды и отпишусь

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лариса, очень люблю твой блог и библиотеку легкой промышленности! Спасибо тебе, что помогла мне освоить блогосферу!

      Видалити
  2. Татьяна, спасибо за награду и за то, что не забываете меня. Удивилась, что вы настолько любите Францию и все французское, что сами учите язык этого народа - здорово! Мне тоже этот язык нравится. Когда я его слышу, то он сам уже напоминает песню. А у нас в Ашдоде сейчас очень много французоговорящих жителей, поэтому разговор слышу часто. Красиво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В ваш блог заглядываю очень часто, особенно по вопросах Picasa. Да, Францию и все французское люблю сколько себя помню. У меня была уже попытка выучить французский где-то в начале 90-х. Научилась писать и читать, а теперь, вот, учусь понимать и говорить.
      А разговор французский для меня тоже звучит как музыка, мало чего понимаю, но, какая мелодия... ))))

      Видалити
  3. Таню, дуже вдячна Вам за нагороду! Вибачте, що з таким запізненням - мала купу справ, а потім були проблеми з Інтернетом. Нагороду розміщу у себе із задоволенням, але продовжувати естафету не буду, Ви вже вибачте мені. Справа у тому, що мені прийдеться передавати естафету тим блогам, котрі мене вже винагородили, або ж я їх. Мої уподобання не міняються, напевно я надто консервативна:)) Ще раз велике спасибі за відзнаку! Мені дуже-дуже приємно)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таню, мені ваш блог дуже подобається, не могла його оминути. Я у такій естафеті беру участь вперше, і, наскільки зрозуміла, це взаємопіар блогів.
      Не ображаюся! :) Чекаю нових постів у вашому блозі! :)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...