11 березня, 2015

Експеримент

Мій експеримент з приводу вирощування імбиру продовжується.
За тиждень бруньки стали помітно більшими.
На форумах рекомендують ретельно оглянути корінець, і якщо є необхідність, то таки обрізати пошкоджену частину і присипати зріз деревним вугіллям або попелом. Ні деревного вугілля, ні попелу у мене не було, купила в аптеці активоване вугілля, прооперувала товариша, ранки з любов'ю присипала активованим вугіллям і залишила підсохнути на добу в поліетиленовій торбинці.
Під час проведення операції було виявлено, ще одну бруньку, її трохи видно на фотографії з правого боку. Знов ж таки, на форумах кажуть, що можна ділити корінь при посадці, аналогічно бульбам картоплі, але я не рискнула. Городник я початкуючий. )))
Підготувала для друга простору квартиру з дренажем і поселила його на ПМЖ.

Ніяк не виходило, встромити корінчик так , щоб усі три бруньки було видно з-під землі.
Для комфорту накрила товариша банкою. Не знаю чого, просто так.
Горщик доволі просторий, то, щоб не пустувала земля!!! (спрацювала українська натура ;), кинула кілька зерняток редиски сорту "18карат" )))))).

Рости великий і смачний !
 А це його друзі : у рудому горщику редиска"французький сніданок", навпроти руккола, зліва крес-салат, справа балконна суміш.

Сьогодні ввечері помітила,  що проклюнувся ще  різанець (активненько так !), кріп кущовий і грибовицький (активність середня), два росточки меліси, один майорану.
Спостерігаю!

3 коментарі:

  1. А как бруньки появились? Я про бруньки поста не видела

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, тут http://bloknotichoc.blogspot.com/2015/03/blog-post.html

      Видалити
    2. Я всё прочитала и поинтересовалась - жду мощного урожая корневища! По ссылочке тоже сходила. Так бы с роду не полезла бы в гугль смотреть как выглядит растение, а раз уж эксперимент запущен, то хочется быть в курсе.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...