03 травня, 2011

Рататуй


Інгредієнти:
6 невеликих помідорів;
3 невеликі кабачки;
2 баклажани;
2 головки цибулі;
2 перці ( 1 червоний і 1 зелений), я використовувала 2 жовті; 4 зубчики часнику;
тим'ян (або петрушка)
оливкова олія ( якраз була у мене);
сіль, перець на смак.

Приготування:

 
Почистити цибулю, порізати і обсмажити у 3-х столових ложках олії. Через декілька хвилин додати часник, потім перець нарізаний смужками і  баклажани нарізані кільцями. В рецепті рекомендують баклажани і кабачки не чистити, проте я почистила, і мені так сподобалося більше (не люблю шкірок). Смажити 10 хвилин на невеликому вогні.

Почистити помідори від шкірок. Для цього я їх ошпарюю окропом,  тримаю в ньому декілька хвилин і опісля споліскую холодною водою. Шкірка в такому разі легко знімається. Ріжу помідори на шматочки, додаю в сотейник.

15 хвилин пізніше додаю порізані шматочками кабачки. Додаю тим'ян (я додавала петрушку), сіль, перець, і зробивши дуже маленький вогонь тушкувала протягом 1 години.

Смачного! Bon appétit!







Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...